حمله دوباره ارتش یمن به ناو هواپیمابر آیزنهاور در دریای سرخ (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان اسرائیلی در تل آویو + فیلم فراخوان عراق برای تشکیل ائتلاف رسانه‌ای بین‌المللی با هدف افشای جنایات رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و نباید به کنگره دعوت شود حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک لبنان یکی از رهبران حماس: ما به دنبال توافق کامل هستیم وکیل ترامپ: حکم دادگاه، شرکت دونالد ترامپ در انتخابات را متوقف نخواهد کرد منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر شرط ترکیه برای بررسی احتمالی خروج نیروهایش از سوریه سوناک: پیشنهاد جدید آتش‌بس در غزه خبر خوشی است
سرخط خبرها

علی‌اف: جنگ جهانی سوم نزدیک است | تقویت ارتش با بودجه ۵۸۸ میلیون دلاری

  • کد خبر: ۲۱۱۹۰۵
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
علی‌اف: جنگ جهانی سوم نزدیک است | تقویت ارتش با بودجه ۵۸۸ میلیون دلاری
رئیس جمهوری آذربایجان گفت که جنگ جهانی سوم نزدیک است و با کو در سال جاری میلادی با بودجه ای حدود ۵۸۸ میلیون دلار صنعت دفاعی و نظامی خود را تقویت و روند افزایش تولید سلاح را دنبال خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اف چهارشنبه پس از آنکه برای آغاز چهارمین دور ریاست جمهوری سوگند یاد کرد، افزود که «برخی فکر می‌کنند که جنگ جهانی سوم آغاز شده است.»

الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان گفت که جنگ جهانی سوم نزدیک است و با کو در سال جاری میلادی با بودجه ای حدود ۵۸۸ میلیون دلار صنعت دفاعی و نظامی خود را تقویت و روند افزایش تولید سلاح را دنبال خواهد کرد.

وی با بیان اینکه باکو در سال جاری میلادی تولید سلاح را افزایش خواهد داد.

علی‌اف با اشاره به جنگ جمهوری آذربایجان و ارمنستان اظهار کرد: ارتش ما، نه در تمرین و رزمایش بلکه در میدان نبرد قدرت خود را نشان داده است. ارمنستان و طرف‌هایی که از لحاظ نظامی از آن حمایت می‌کنند باید بدانند که هیچ چیزی نمی‌تواند ما را متوقف کند.

رئیس جمهوری آذربایجان گفت: اگر ادعاهای ارضی علیه ما متوقف نشود هیچ پیمان صلحی وجود نخواهد داشت.

علی‌اف در انتخابات زودهنگام این کشور که چهارشنبه هفته گذشته برگزار و توسط احزاب مخالف تحریم شده بود، با کسب ۹۲ درصد آرا به پیروزی رسید.

این انتخابات که ابتدا برای سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده بود، حدود یک سال و نیم زودتر و در هفتم فوریه ۲۰۲۴ (۱۸ بهمن ۱۴۰۲) برگزار شد.

علی‌اف، جنگ دوم قره‌باغ با ارمنستان در سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور ۱۴۰۲) و بازگشت بخش‌های اشغال شده این کشور در قره‌باغ کوهستانی را عامل اصلی برگزاری انتخابات زودهنگام اعلام کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->